Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 755
Vaardigheden communiceren kostenbewust denken klantgericht handelen rekenen adviseren presenteren onderzoeken Economie kernractiviteiten begroten calculeren administreren in/verkopen voorlichten ondernemen bedienen bereiden Vaardigheden waarnemen met mensen kunnen omgaan nauwkeurig empatisch pr...
Behoort bij: format voor ontwikkeling LOB project
28 juli 2015
De Olympische Spelen Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In deze opdracht, die zowel betrekking heeft op de klassieke Griekse oudheid als het heden, doen leerlingen onderzoek naar verschillen tussen de oude en moderne Olympische Spelen. De opdracht kent twee versies. In de eerste is alleen de h...
Behoort bij: Lesbrief Geschiedenis De Olympische spelen
12 maart 2015
Suggestie les / lessenserie Opzeggen lidmaatschap met zakelijke e-mail Schooltype, leerjaar 2 vmbo/havo/vwo Tijdsinvestering 4 lesuren Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt vakinhoud en/of genre In zijn geheel gaat het om een schrijfopdrach...
Behoort bij: Opzeggen lidmaatschap e mail BL
10 mei 2016
MODULE : F iscale en vennootschappelijke winst - werk voor de accountant, de fiscalist of voor een fiscale rekenrobot? ( Computational thinking en de financieel specialist) Versie: TIME \@ "d-M-yyyy" 21-6-2017 Voorwoord Deze module is in oktober 2016 geschreven en besteedt aandacht a...
Behoort bij: Module fiscale vennootschappelijke winst
21 juni 2017
1 5 lessen voor ZML , niveau 1-4 3691255 226060 0 0 Katern Tijd en Tijdsoriëntatie Auteurs Mariel Cordang Projectleiding Nina Boswinkel Annette van der Laan J...
Behoort bij: Regenboog 1-4 Tijd totaal
4 april 2019
Wat kan nog meer II Opdracht: Creëren Hieronder staat een opdracht waarin van een leerling gevraagd wordt eigen ontwerpen te maken (algebraïsche expressies) op basis van gegeven randvoorwaarden. Zie ook de opdracht Wat kan nog meer I , een vergelijkbare kleinere opdracht rond rekenen. Onder het...
Behoort bij: Lesbrief Wiskunde Wat kan nog meer II
29 mei 2015
0 0 218 226 219 220 221 222 1 2 3 232 233 234 4 223 224 225 227 230 229 229 231 0 0 0 65 65 65 6 235 235 235 236 237 7 7 7 0 0 0 65 65 65 6 242 242 242 238 239 240 240 240 8 8 8 65 65 65 6 243 243 243 241 241 241 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 10 10 10 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 244 244 244 ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Economie bovenbouw vmbo
8 december 2017
Hoe evalueren we het vernieuwde curriculum met onze leraren? Met leraren de verwachte effectiviteit en bruikbaarheid in kaart brengen Als je met onderstaande tabel de verwachte effectiviteit van de curriculumverandering in kaart brengt , is het voor iedereen helder wat je met de curriculum...
20 februari 2023