Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1942
Tips en aanwijzingen voor het analyseren en interp reteren van leerverslaggegevens Kijk de leerverslagen na en stel per vraag de scores vast. Als het leerverslag door leerlingen is gemaakt bekijk op welke punten de leerverslaggegevens overeenkomen met wat u in de basisvisie heeft aangegeven me...
31 oktober 2016
Tips en aanwijzingen voor het analyseren en interpreteren van logboekgegevens Logboeken hoeven alleen bewerkt te worden als het er veel zijn (meer dan 10 bijvoorbeeld). Als u logboeken gaat bewerken, orden de gegevens dan naar de centrale evaluatievragen. Ga na op welke punten de logboekgegevens ...
31 oktober 2016
Tips en aanwijzingen voor het analyseren en interpreteren van observatiegegevens Schrijf iedere observatie uit op hoofdpunten voordat u een volgende observatie gaat houden (zo mogelijk binnen een dag na het houden ervan). Orden de hoofdpunten naar de centrale evaluatievragen. De samenvatting kan,...
31 oktober 2016
Leerlingtoets Om te achterhalen wat leerlingen geleerd hebben, kunnen ze een toets maken. In sommige gevallen bevat het lesmateriaal zelf een toets. In andere gevallen zult u een aparte toets moeten ontwikkelen. Omdat toetsvragen afhankelijk zijn van de doelstellingen, inhoud en de werkvormen die...
Behoort bij: Toets SLO Leerplanevaluatie Taakhulp2 1
31 oktober 2016
Leerlingenleerdoelenkaart Sleutelbegrippen levende en niet-levende natuur Hieronder een voorbeeld van een leerdoelkaart voor mens en natuur van Spring High, Amsterdam. Deze leerdoelkaart wordt ingezet om leerlingen zelf een planning te laten maken en doelen te kiezen op een bepaald niveau. Deze ...
Behoort bij: Voorbeeld Springh High sleutelbegrippen
13 februari 2020