Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1512
bjbj"x"x Nw Mj Mr mr Nw Qn Mr Mr Nw Op zoek naar samenhangend onderwijs in de Mens- en maatschappijvakken Voortgezet Onderwijs Enschede, november 2002 VO/1632-002/D/02-87 Op zoek naar samenhangend onderwijs in de Mens- en maatschappijvakken Voortgezet Onderwijs Verantwoording 2002 Stichting leerplan...
18 februari 2019
bjbj{P{P К2 Keuzes en dilemma's bij het leergebied Mens en maatschappij voortgezet onderwijs Jannet van Drie Lieke Meijs Han Noordink Michiel Spee Enschede, december 2004 VO/2640.001/D/04-847 Keuzes en dilemma's bij het leergebied Mens en maatschappij Verantwoording 2004 Stichting leerplanontwikkeli...
18 februari 2019
bjbjW KD _D mD yD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD KD 24 lessen voor niveau 9-12 INCLUDEPICTURE "http://officeimg.vo.msecnd.net/en-us/images/MH900427820.jpg" \* MERGEFORMATINET Katern Hoeveelheidbegrippen voor niveau 9-12 Auteurs Mariel Cordang (SLO Jos ter Pelle (SLO Projectleiding Nina Bo...
Behoort bij: Regenboog 9-12 hoeveelheidbegrippen totaal
4 april 2019
Via dit ontwerpprincipe kun je taaldomeinen vakinhoudelijk met elkaar verbinden door een gemeenschappelijke focus van instructie te kiezen in één of meer taaldomeinen.
29 november 2018
Een tweede ontwerpprincipe om taaldomeinen met elkaar te verbinden in je taalles is focussen op betekenisvolle relaties tussen die domeinen.
29 november 2018
Een derde ontwerpprincipe om vakinhoudelijke samenhang in je in je taalles te creeëren, is door taaltaken in het ene domein te laten voorbereiden in het andere domein.
29 november 2018
Steeds meer scholen kiezen er voor om wereldoriënterende thema's te verbinden aan het taalonderwijs. In een thema of project werken leerlingen gedurende langere tijd aan een 'levensecht' vraagstuk, waarbij ze zowel werken aan taaldoelen als aan doelen uit andere vakken.
10 januari 2019