Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 466
Variant 2: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op de taxonomie van De Block (Lahuis, 1986) Naam leerling: Leerjaar: . Vak: ... Docent: . Gelieve een determinant alleen in te vullen als u daarover voldoende weet. A. Vakspecifieke cognitieve ontwikkeling *1 2 3 4 1 De leerling ...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 2
6 juli 2017
Variant 3: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op OBIT van APS (Spijkerboer et al, 2007) OBIT is in de eerste plaats ontwikkeld als instrument om docenten te helpen in hun onderwijs verschillende cognitieve niveaus te onderscheiden. OBIT staat voor onthouden, begrijpen, integreren e...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 3
6 juli 2017
Variant 4: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op RTTI van Docentplus (Drost & Verra, 2013) RTTI is in de eerste plaats bedoeld als ontwikkelinstrument en taal over leren. RTTI staat voor reproduceren, training, transfer en integreren. RTTI kan ook voor determinatie worden gebruikt,...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 4
6 juli 2017
Kalibreersessie: het eens worden over hoe jullie competentiegroei waarderen? Opdracht (in je eigen team) Neem een voorbeeld product / portfolio erbij waarbij je competentiegroei wilt beoordelen (misschien heb je een echt product bij je, of anders neem je een voorbeeld van een student in gedacht...
Behoort bij: Kalibreersessie format
6 augustus 2018