Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 593
Eindverslag Eindterm 16 De kandidaat kan reflecteren op het eigen handelen . Kenmerken van de opdracht Deze opdracht vormt de afronding van het vak informatietechnologie. Je maakt hem individueel en je laat daarmee zien hoe goed je kan terugkijken op wat je goed gedaan hebt en wat je in het vervo...
Behoort bij: 16 eindverslag
20 april 2016
Over de kwaliteit van het bepalen van leerlingprestaties: de 4 D's Ook beoordelen voor het PTA is een vorm van evalueren van onderwijs. Evalueren bestaat uit drie stappen. Vaststellen wat leerlingen feitelijk gedaan hebben (meten), een waardering uitspreken over wat een leerling gedaan heeft (waa...
Behoort bij: 4 D s over kwaliteit van meten
18 mei 2017
Analysemodel: van leraar- naar leerlinggestuurd Soort instrument Analysemodel/checklist Doel Nagaan in hoeverre de sturing en begeleiding van leerlingen leraar- dan wel leerlinggestuurd plaatsvindt en beoordelen wat hierin wenselijk is. Leerplancomponent Rol van de leraar op meso-niveau Vragen...
Behoort bij: 6 Meso van leraar naar leerlinggestuurd CB
13 mei 2016
Supplement systematisch werken Eindterm 6 De kandidaat kan op systematische wijze werkzaamheden uitvoeren . Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van eindterm 6 rond systematisch werken ook deel uit maakt van een (project)opdracht. Kenmerken van de opdracht Toevoeg...
Behoort bij: 6 supplement
20 april 2016