Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 644
Ontleden 2.0 Opdracht: Analyseren 1. Inleiding In het reguliere grammaticaonderwijs richten de opdrachten zich vooral op het opsporen van woord- of zinsdelen aan de hand van bepaalde vuistregels. Denk aan het achterhalen van het onderwerp met de vuistregel: Stel de vraag: wie/wat + persoonsvorm?...
Behoort bij: Lesbrief Nederlands ontleden 20
1 april 2015
Suggestie les / lessenserie Verloop van een kabinetsformatie (Met dank aan Mariët Jansen) Schooltype, leerjaar 4 havo Tijdsinvestering 1 les Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal Vertrekpunt inhoud ander vak Vertrekpunt inhoud ander vak: de aanleiding ...
Behoort bij: Verloop van een kabinetsformatie BL
10 mei 2016
bjbj Hoe goed ben ik in taal Jaar 1 Naam:......................................................................................Klas Hoe goed ben ik in taal Vul het schema hieronder voor jezelf in. Overleg met je mentor. Maak samen een ingevuld formulier waarover jullie het allebei eens zijn. Dat for...
Behoort bij: Werkblad hoe goed ben ik in taal 1
27 augustus 2015
bjbj p;_'X ia 7u Qb Gezondheidsbevorderend gedrag (PO/VO Voorstel voor doorlopende leerlijnen Jeroen Bron Jacqueline Keijzer Viola van Lanschot Hubrecht Maaike Rodenboog Enschede, november 2006 Gezondheidsbevorderend gedrag (PO/VO Voorstel voor doorlopende leerlijnen Verantwoording Stichting leerpla...
18 februari 2019