Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 800
Huidig!$A$1:$O$60 Intro!$A$1:$G$21 'Overzicht en Hoe verder'!$A$1:$Q$15 Scholing!$A$1:$O$60 Tevredenheid!$A$1:$O$60 158 88 Start!B7 Leraar 1 Start!B8 Leraar 2 Start!B9 Leraar 3 Start!B10 Leraar 4 Start!B11 Leraar 5 Start!B12 Leraar 6 Start!B13 Leraar 7 Start!B14 Leraar 8 Start!B15 Leraar 9 Start!...
Behoort bij: Quickscan 21e-eeuwse vaardigheden leerkrachten
21 november 2017
R_ bjbjLULU RW 3_ 3_ 3_ nq 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ Qd Qd Qd 3_ Qd 3_ Qd Qd Mk 3_ Vt Vt Mk Mk Vt 3_ 3_ Qd 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ 3_ Activerende schrijflessen De publicatie Activerende lees- en schrijflessen (SLO, 2008) beschrijft uitvoerig een aantal werkvormen om het schrijfonderwijs activerend en ...
Behoort bij: S Download Activerende schrijflessen
1 december 2015
Vaardighedenbladen "Hoe doe ik dat?" right 2356485 0 0 1187450 3053715 2076450 8734425 0 0 Inhoud Opstellen van een onderzoeksplan 5 Verzamelen van informatie 7 Bedenken en uitvoeren van een experiment 9 Schrijven van een verslag 10 Houden van een mondelinge presentatie 11 Houden van een visuele ...
20 januari 2017
bjbj TAALBELEIDSPLAN voorbeeld 1 naam school] [periode-jaartallen 1.Inleiding Taal is het voertuig van onze gedachten. Daarmee is taal in zekere zin het belangrijkste vak dat kinderen op school kunnen leren. Om kennis te kunnen verwerven en gebruiken moeten leerlingen taalvaardig worden. Taalvaardig...
Behoort bij: voorbeeld 1
8 december 2015
HAVO 5 Deeltentamen H1 6 voedsel verwerken, H1 7 Tussen je oren en 18 Op het scherpst van d e snede. Maart 2011 Lees de vragen goed door, denk goed na. Je mag bij de toetsvragen je Binas en een normaal, niet grafisch e rekenmachine gebruiken. Succes Onderzoek naar de werking van enzymen ...
Behoort bij: Voorbeeld Voedsel verwerken
23 februari 2016