Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 580
In groep 3-4 is het belangrijk dat de leraar leerlingen leert om hun eigen kennis en ervaringen aan de inhoud van de tekst te koppelen. Hij stelt vragen en lokt reacties uit. Met die eigen kennis en ervaringen leren leerlingen om voorspellingen over de inhoud te maken, om inferenties te maken, om eigen ervaringen te vergelijken en om nieuwe informatie op te doen.
25 maart 2019
Creativiteit is het scheppend vermogen om nieuwe en/of ongebruikelijke maar toepasbare oplossingen voor bestaande problemen te vinden.
18 september 2019
Veel docenten zouden meer formatief willen toetsen, maar geven aan behoefte te hebben aan meer houvast hierbij om de ontwikkeling van hun leerlingen te kunnen volgen.
23 april 2016
4.2 Zelfevaluatie atletiek (zaal) 1 Welke onderdelen heb je gedaan: 0 -6350 0 0 2 Ik ben beter in atletiek geworden. Omdat: 14507 140775 0 0 A B C D 3 Hoe vond je het om zelfstandig te trainen/oefenen? 28575 64086 0 0 4 Ik heb steun gehad van klasgenoten bij het trainen/oefenen. Omdat: ...
Behoort bij: 4 2 Zelfevaluatie atletiek (zaal)
5 januari 2018
PTA LO in bovenbouw vo als dossier 181610 -586740 0 0 Leerjaar periode Activiteiten contacttijd 1 zelfstudietijd aanwezigheid participatie herkansing participatie dossier Voorexamenklas A 1 Spel (veld) 12 B 2 Zelf beter leren volleyballen 10 1 2.1 3 Turnen 6 4 Atletiek (zaal) C 5 Zelf beter lere...
Behoort bij: PTA LO in bovenbouw vo als dossier
8 januari 2018
PTA LO in bovenbouw vo met participatie 181610 -586740 0 0 Leerjaar periode Activiteiten contacttijd 1 zelfstudietijd aanwezigheid participatie herkansing participatie Voorexamenklas A 1 Spel (veld) 12 B 2 Zelf beter leren volleyballen 10 1 3 Turnen 6 4 Atletiek (zaal) C 5 Zelf beter leren ba...
Behoort bij: PTA LO in bovenbouw vo met participatie
8 januari 2018