Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2622
Variant 3: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op OBIT van APS (Spijkerboer et al, 2007) OBIT is in de eerste plaats ontwikkeld als instrument om docenten te helpen in hun onderwijs verschillende cognitieve niveaus te onderscheiden. OBIT staat voor onthouden, begrijpen, integreren e...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 3
6 juli 2017
Variant 4: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op RTTI van Docentplus (Drost & Verra, 2013) RTTI is in de eerste plaats bedoeld als ontwikkelinstrument en taal over leren. RTTI staat voor reproduceren, training, transfer en integreren. RTTI kan ook voor determinatie worden gebruikt,...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 4
6 juli 2017
Aardrijkskunde Bevolking Opdracht: 'Evalueren' 1. Inleiding In deze opdracht proberen de leerlingen een volgorde in belangrijkheid aan te brengen bij negen begrippen die in het hoofdstuk Bevolking aan de orde komen. Onderscheid leren maken tussen belangrijke en minder belangrijke begrippen is ni...
Behoort bij: Lesbrief Aardrijkskunde Bevolking
30 april 2015