Zoeken
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 12625
Analysemodel: van leraar- naar leerlinggestuurd Soort instrument Analysemodel/checklist Doel Nagaan in hoeverre de sturing en begeleiding van leerlingen leraar- dan wel leerlinggestuurd plaatsvindt en beoordelen wat hierin wenselijk is. Leerplancomponent Rol van de leraar op meso-niveau Vragen...
Behoort bij: 6 Meso van leraar naar leerlinggestuurd CB
13 mei 2016
Checklist handelen van de leraar Soort instrument Checklist Doel Het handelen van de leraar met de lessenreeks evalueren. Leerplancomponent Rol van de leraar op micro -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de rol van de leraar bij de les(senreeks)? Zorgt de leraar ervoor dat de doe...
Behoort bij: 6 Micro Checklist handelen van de leraar CB
7 april 2016
Supplement systematisch werken Eindterm 6 De kandidaat kan op systematische wijze werkzaamheden uitvoeren . Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van eindterm 6 rond systematisch werken ook deel uit maakt van een (project)opdracht. Kenmerken van de opdracht Toevoeg...
Behoort bij: 6 supplement
20 april 2016
Maatwerk bieden Soort instrument Model voor maatwerk/organisatie Doel Het inrichten van het onderwijsleerproces om zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de niveauverschillen van de leerlingen. Leerplancomponent Groeperingsvormen op micro-niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Op basis waarva...
Behoort bij: 7 Micro groeperingsvormen binnen een klas CB docx
7 april 2016
Nu loopbaanoriëntatie een verplicht onderdeel binnen alle leerwegen in het vmbo wordt, leeft uitdrukkelijker dan voorheen de vraag bij scholen hoe de doelen te realiseren zijn in het onderwijs.
15 april 2016