Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 696
'GS materrubric'!$A$1:$I$149 'GS materrubric'!$1:$2 1.1. De levenswijze van jagers en verzamelaars. 1.2. Het ontstaan van landbouw en landbouwsamenlevingen 1.3. Het ontstaan van de eerste stedelijke gemeenschappen. 1.1.1. Je legt uit waarom jagers-verzamelaars nomaden waren. 1.1.2. Je legt uit da...
Behoort bij: Leerdoelenkaart geschiedenis onderbouw
10 november 2017
14 februari 2019
Materialenlijst Rekenboog.zml 2076450 8734425 0 0 2197100 2326640 0 0 Verantwoording 2015 Rekenboog.zml Mits de bron wordt vermeld, is het toegestaan zonder voorafgaande toestemming van de uitgever deze uitgave geheel of gedeeltelijk te kopiëren en/of verspreiden en om afgeleid materiaal te maken...
Behoort bij: Materialenlijst Rekenboog
26 mei 2015
13 lessen voor ZML , 4 tot 8 jaar Kerndoel 4 Meten van lengte Nr. Naam van de les Kerndoel. Tussendoel Niveau Korte beschrijving 1. Groot en klein 4.1_3.2 Kinderen sort...
Behoort bij: Regenboog Lengte
4 april 2019
Zware cavalerie Lesvoorbeeld kritisch denken voor het vak geschiedenis SLO, augustus 2020 Vak / leergebied Geschiedenis Schooltype / afdeling Voortgezet onderwijs Leerjaar Vanaf klas 3 havo / vwo Tijdsinvestering Een tot twee lessen Vakinhoud Historisch denken en redenen: omg...
Behoort bij: VO havo-vwo 3 Geschiedenis Zware Cavalerie
24 augustus 2020
Wat kan en mag in het voortgezet onderwijs? SLO, november 2022 Flexibilisering onderwijstijd De onderwijstijd kan per leerjaar en per leerling variëren. Zie de Wet modernisering onderwijstijd . V oor de opleidingen vmbo, havo en vwo geldt een urennorm voor de gehele opleiding , waarvan ten...
Behoort bij: Wat moet en mag in het voortgezet onderwijs
13 oktober 2022