Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
De verschillen tussen het oude en het nieuwe examenprogramma wiskunde A vwo.
Bij divergente opdrachten worden ideeën en oplossingen gegenereerd. Hierbij wordt de opdracht, of 'het probleem', op verschillende manieren opgelost.
Reflectie is het herinterpreteren van een waarneming, gebeurtenis, ervaring en kennis.
de visiedocumenten met betrekking tot het cTWO met de standpunten, kernconcepten en wiskundige denkactiviteiten.
In deze vier brochures is per vakkencluster uitgewerkt hoe de leraar binnen zijn eigen vakkencluster taalgericht kan werken
Hoewel beide economische vakken een eigen benadering hebben en ook een eigen 'kengebied' zijn er mogelijkheden om de vakken meer met elkaar te verweven, waardoor het leereffect van beide vakken gezamenlijk voor de individuele leerling groter wordt.
Binnen de economie krijgt een bredere kijk op waarden steeds meer handvatten. Zowel positieve als negatieve externe waarden worden steeds vaker systematisch betrokken in de keuzen vooraf als in de verslaglegging van die keuzen achteraf.
Het domein Natuur en Technologie in de onderbouw van havo/vwo van het Zuyderzee Lyceum in Emmeloord kenmerkt zich door integraal onderwijs.