Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1689
'Leerdoelenkaart vmbo'!$A$1:$L$132 'Leerdoelenkaart vmbo'!$1:$1 Duurzaamheid Kern Natuurlijke hulpbronnen en bronnen van energie Subkern Leerdoel BB Leerdoel KB Leerdoel GT Arm en rijk n.v.t. Verschillen in welvaart en welzijn in de eigen regio en Nederland Grenzen en identiteit Cultuur Europa 1...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Aardrijkskunde bovenbouw vmbo
8 december 2017
Beproefde les / lessenserie Ze voelt zich als een vlieg... verhalen schrijven door verhalen te lezen Door Joyce Bunt (OSG Hugo de Groot, Rotterdam) en Clary Ravesloot Schooltype, leerjaar 2-gymnasium Tijdsinvestering 3 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/regist...
Behoort bij: lessenserie ze voelt zich als een vlieg
5 januari 2017
Bewerking les / lessenserie uit een leergang Schrijven van gedichten en het maken van een gedichtenkrant, Op niveau, vmbo kgt 2, blok 1, miniproject Wartaal, p.40-42. Schooltype, leerjaar vmbo-kgt 2 Tijdsinvestering 2 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/regist...
Behoort bij: Op Niveau vmbokgt 2 gedichtenkrant
4 januari 2017
Bewerking les / lessenserie uit een leergang Een persoonlijk verslag schrijven, Talent, bovenbouw havo, cursus Beschouwen Schooltype, leerjaar havo-4 Tijdsinvestering 3 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud andere vakken In d...
Behoort bij: Talent Een persoonlijk verslag
4 januari 2017
Web der bevoegden Soort instrument Invulschema Doel Met het web der bevoegden, kunt u vaststellen met wie u als ontwikkelaar van een les(senreek s) zoal te maken hebt of krijgt, met als doel te komen tot een helder overzicht van alle betrokkenen, beslissers en contactpersonen. Leerplancompon...
Behoort bij: 17 Meso Web der bevoegden MH
7 april 2016
Checklist organisatie F ocusgroepbijeenkomst met respondenten van buiten de eigen school/organisatie Mogelijke actiepunten vóór de bijeenkomst Moet dit worden geregeld (ja/nee)? Wie regelt dit? Voor wanneer moet dit geregeld zijn? beschrijving van wat geregeld is Potentiële deelnemers selecter...
31 oktober 2016
Vakdoelen : Wat zijn de vakdoel en voor jullie sectie? Beantwoord hier vragen als: wat leer je bij dit vak? Wat is de basis van dit vak? Wat is het hoofddoel van dit vak? Wat wil je bereiken met dit vak? Taalgerichte doelen: Wat zijn de taaldoelen de komende tijd (gemeenschappelijke selectie...
28 november 2016
Voedsel; hoe kies je bewust? Opdracht 'E valueren ' 1. Inleiding Aan de hand van wat leerlingen zelf al weten en na aangereikte informatie over keurmerken, buigen leerlingen zich over de vraag hoe je bewust keuzes kunt maken bij het kopen van voedsel. Daarbij worden zij gestimuleerd om producten...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Voedsel hoe kies je bewust
12 maart 2015