Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 824
Checklist In dit document vind t u de volgende checklists: c hecklist voor he t beoordelen van doelstellingen ; c hecklist voor het beoordelen van de inh o ud ; c hecklist voor het beoordelen van de overdra c ht ; c hecklist voor het beoordelen van de rati o nale ; c hecklist voor het beoorde...
31 oktober 2016
Checklist organisatie F ocusgroepbijeenkomst met respondenten van buiten de eigen school/organisatie Mogelijke actiepunten vóór de bijeenkomst Moet dit worden geregeld (ja/nee)? Wie regelt dit? Voor wanneer moet dit geregeld zijn? beschrijving van wat geregeld is Potentiële deelnemers selecter...
31 oktober 2016
Checklist organisatie F ocusgroepbijeenkomst met respondenten vanuit de eigen school/organisatie Mogelijke actiepunten vóór de bijeenkomst Moet dit worden geregeld (ja/nee)? Wie regelt dit? Voor wanneer moet dit geregeld zijn? beschrijving van wat geregeld is Potentiële deelnemers selecteren:...
31 oktober 2016
Checklist docenthandelen Toelichting Behalve het evalueren van de lessenreeks zelf, is het ook waardevol om het docenthandelen met de lessenreeks te evalueren. Het materiaal kan namelijk nog zo goed zijn maar als de docent de beoogde doelstellingen niet voor het voetlicht krijgt, worden deze doe...
Behoort bij: Checklist docenthandelen
28 juli 2015
Criterialijst evalueren ontwerpeisen Toelichting Om te achterhalen of uw les(senreeks) daadwerkelijk beantwoordt aan uw geformuleerde ontwerpeisen , en om na te gaan om de les(senreeks) ook logisch in elkaar steekt, is het nalopen van een criterialijst een goede evaluatieactiviteit. ...
Behoort bij: Criterialijst evalueren ontwerpeisen
28 juli 2015
Variant 4: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op RTTI van Docentplus (Drost & Verra, 2013) RTTI is in de eerste plaats bedoeld als ontwikkelinstrument en taal over leren. RTTI staat voor reproduceren, training, transfer en integreren. RTTI kan ook voor determinatie worden gebruikt,...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 4
6 juli 2017
Suggestie les / lessenserie Een betoog over laaggeletterdheid Schooltype, leerjaar 5 vwo Tijdsinvestering 4 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud andere vakken Leerlingen analyseren en gebruiken argumentatieve teksten om een ...
Behoort bij: Een betoog over laaggeletterdheid
5 januari 2017