Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 2622
Schoolportret Helicon vmbo, Nijmegen Juli 2017, Viola van Lanschot Hubrecht (SLO) Website: http://www.heliconvmbonijmegen.nl/ Contactpersoon: Ine Kruit (i.kruit@helicon.nl) Wat vooraf ging Tegelijkertijd met de ontwikkeling van de groene examenprogramma's is Helicon gaan nadenken over de vert...
Behoort bij: Schoolportret Helicon DEF
30 augustus 2017
Eindevaluatie (Ev. 4) Programma-aanbod, mijn sportvraag en keuze 1 Welke activiteit(en) sprak(en) jou het meeste aan en geef aan waarom. 0 98425 0 0 2 Welke activiteit(en) sprak(en) jou het minste aan en geef aan waarom. 0 24765 0 0 3 Hoe heb jij de keuzemogelijkheden ervaren? 0 90170 0 0 Waarder...
Behoort bij: Eindevaluatie LO in bovenbouw vo
6 januari 2018
16.2 Eindopdracht Mijn sportadvies Toelichting In deze opdracht formuleer je jouw eigen sportadvies . Dit advies geeft richting aan jouw sportdeelname voor nu en later. In deze eindopdracht komen alle eerdere gemaakte opdrachten samen (opdracht 1 t/m 8 voorexamenjaar en opdracht 9 eindexamenja...
Behoort bij: Eindopdracht Mijn sportadvies
6 januari 2018
Het schrijven van een PTA In het PTA moeten de volgende punten uitgewerkt zijn: PTA < n aam profielvak en/of keuzevak > Leerweg: 1 2 3 4 5 6 P eriode Eindtermen Wat moet je kennen en kunnen? (Kopieer eindtermen uit profielvak en/of keuzevakken) Inhoud onderw...
Behoort bij: Het schrijven van een PTA
2 juni 2016
Kenmerken profielmodulen Profiel Groen Landelijk gebied (grootschalig) Producent 1. Groene productie Nadruk op plantaardige productie (vermeerderen, telen en oogsten) en dierlijke productie (productiedoelen en dierenwelzijn) in landelijk gebied 2. Tussen productie en verkoop Nadruk op ve...
Behoort bij: kenmerken profiel groen
27 mei 2016
Opdrachtenblad Opdracht 1 Schrijf hieronder kernachtig de reden op waarom jij deze workshop volgt. Opdracht 2 Een brugklas gaat bij jou voor het eerst ringzwaaien. Hoe zorg jij er als docent voor dat het zwaaien veilig blijft? (Wat leg je uit en hoe weet je zeker dat de leerlingen ook doen wat ji...
Behoort bij: Opdrachtenblad activerende didactiek 2016
13 oktober 2016