Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 533
Garagedeur Eindterm 32 De kandidaat heeft inzicht in enkele eenvoudige programmeertechnieken en kan dit inzicht toepassen bij de ontwikkeling van een eenvoudig computerprogramma . Kenmerken van de opdracht Je gaat samen met een aantal medeleerlingen een programma schrijven dat het openen en sluit...
Behoort bij: 32 garagedeur
20 april 2016
Checklist beoordelingscriteria voor uitdagend aanbod Soort instrument Checklist/ontwerpcriteria Doel Het evalueren/beoordelen van lesmateriaal en les ( sen )/aanpakken (door een collega), om na te gaan in hoeverre vooraf vastgestelde criteria in het lesmateriaal en de lessen tot uitdrukking ko...
7 april 2016
Computerergonomie Eindterm 5 De kandidaat kan binnen het vakgebied gericht informatie verwerven, verwerken en verstrekken met behulp van geautomatiseerde systemen . Eindterm 8 De kandidaat kan zijn werkzaamheden op een veilige wijze uitvoeren . Kenmerken van de opdracht In deze opdracht moet je e...
Behoort bij: 5 8 computerergonomie
20 april 2016
Checklist handelen van de leraar Soort instrument Checklist Doel Het handelen van de leraar met de lessenreeks evalueren. Leerplancomponent Rol van de leraar op micro -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat is de rol van de leraar bij de les(senreeks)? Zorgt de leraar ervoor dat de doe...
Behoort bij: 6 Micro Checklist handelen van de leraar CB
7 april 2016
Supplement systematisch werken Eindterm 6 De kandidaat kan op systematische wijze werkzaamheden uitvoeren . Dit supplement beschrijft wat waar kan worden toegevoegd als toetsing van eindterm 6 rond systematisch werken ook deel uit maakt van een (project)opdracht. Kenmerken van de opdracht Toevoeg...
Behoort bij: 6 supplement
20 april 2016
Supplement Samenwerken en (optioneel) rollen in een projectteam Eindterm 7 De kandidaat kan samenwerken bij het uitvoeren van werkzaamheden . Eindterm 20 De kandidaat heeft inzicht in enkele kenmerken van projecten, projectmatig werken en daarbij voorkomende rollen en kan dit inzicht toepassen bi...
Behoort bij: 7 20 supplement
20 april 2016
Format voor een les(senreeks) Soort instrument Formats voor een les(senreeks) Doel Komen tot schoolbrede afstemming over de wijze waarop een les(senreeks) wordt vastgelegd. Leerplancomponent Bronnen en materialen op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Hoe kunnen we criteria formule...
Behoort bij: 8 Meso Format voor een lessenreeks CB
7 april 2016
Carmel College Salland februari 2017, Viola van Lanschot Hubrecht (SLO) Website: http://www.carmelcollegesalland.nl/ https://www.youtube.com/watch?v=EUxgJYsnN5E Contactpersoon: Harry te Riele (docent D&P) Van intersectoraal naar D&P Het Carmel College Salland in Raalte is in 2003 vanuit secto...
Behoort bij: Carmel College Salland
22 maart 2017
Checklist docenthandelen Toelichting Behalve het evalueren van de lessenreeks zelf, is het ook waardevol om het docenthandelen met de lessenreeks te evalueren. Het materiaal kan namelijk nog zo goed zijn maar als de docent de beoogde doelstellingen niet voor het voetlicht krijgt, worden deze doe...
Behoort bij: Checklist docenthandelen
28 juli 2015
Onderzoeksvragen O nderwerp Er zijn twee mogelijkheden: 1. Het onderwerp is bekend, bijvoorbeeld omdat de leraar het onderwerp heeft bepaald. 2. Je moet zelf een onderwerp kiezen . In het laatste geval is het belangrijk een onderwerp te kiezen dat niet alleen je belangstelling heeft, maar dat oo...
Behoort bij: hoofd en deelvragen oi6s
14 november 2016