Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 6859
Suggestie les / lessenserie Een betoog over laaggeletterdheid Schooltype, leerjaar 5 vwo Tijdsinvestering 4 lessen Typering GLS lezen om te schrijven schrijven om te lezen genre/register centraal vertrekpunt inhoud andere vakken Leerlingen analyseren en gebruiken argumentatieve teksten om een ...
Behoort bij: Een betoog over laaggeletterdheid
5 januari 2017
Eindevaluatie (Ev. 4) Programma-aanbod, mijn sportvraag en keuze 1 Welke activiteit(en) sprak(en) jou het meeste aan en geef aan waarom. 0 98425 0 0 2 Welke activiteit(en) sprak(en) jou het minste aan en geef aan waarom. 0 24765 0 0 3 Hoe heb jij de keuzemogelijkheden ervaren? 0 90170 0 0 Waarder...
Behoort bij: Eindevaluatie LO in bovenbouw vo
6 januari 2018
Eindgesprek Als je het onderzoek hebt afgerond ga je het onderzoek presenteren en vindt het eindgesprek plaats waarin de nadruk ligt op de evaluatie van je onderzoek (proces en product) en waarin je reflecteert op wat je van het onderzoek hebt geleerd en welke conclusies je daaruit trekt voor d...
Behoort bij: eindgesprek oi6s
23 maart 2017
16.2 Eindopdracht Mijn sportadvies Toelichting In deze opdracht formuleer je jouw eigen sportadvies . Dit advies geeft richting aan jouw sportdeelname voor nu en later. In deze eindopdracht komen alle eerdere gemaakte opdrachten samen (opdracht 1 t/m 8 voorexamenjaar en opdracht 9 eindexamenja...
Behoort bij: Eindopdracht Mijn sportadvies
6 januari 2018
Wat mag je met betrekking tot onderzoeksvaardigheden van leerlingen op het eind van havo en vwo verwachten?
In bijgaand document wordt een suggestie gedaan voor eindtermen voor de gammavakken voor zowel informatie- als onderzoeksvaardigheden.
In deze eindtermen wordt onderscheid gemaakt tussen attitudes, vaardigheden en kennis. De volgorde is bewust gekozen. De vaardigheden staan weliswaar centraal, maar zonder de juiste (kritische) houding boet het onderzoek aan kwaliteit in. Ook is kennis met betrekking tot elk van de zes onderscheiden stappen van essentieel belang om telkens de juiste keuzes te kunnen maken.
15 mei 2017
E indtermen onderzoeks- en informatievaardigheden Bij de beschrijving van de eindtermen voor onderzoeks- en informatievaardigheden maken we onderscheid tussen attitude , vaardigheden en kennis. Voor deze volgorde is bewust gekozen . Een goede attitude is namelijk een voorwaarde om goed ond...
Behoort bij: Eindtermen onderzoeksvaardigheden oi6s
15 mei 2017