Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 433
Leerlingtoets Om te achterhalen wat leerlingen geleerd hebben, kunnen ze een toets maken. In sommige gevallen bevat het lesmateriaal zelf een toets. In andere gevallen zult u een aparte toets moeten ontwikkelen. Omdat toetsvragen afhankelijk zijn van de doelstellingen, inhoud en de werkvormen die...
Behoort bij: Toets SLO Leerplanevaluatie Taakhulp2 1
31 oktober 2016
Bronnen en lessuggesties bij het keuzevak Geüniformeerde dienstverlening en veiligheid Voor eindt ermen behorende bij deeltaak 6.1 6 .1 . Werken bij defensie: https://werkenbijdefensie.nl/werken-bij/toelatingseisen-en-keuring/marine.html Werken bij de politie https://www.youtube.com/watch?v=oDP...
25 april 2019
Naar een doorlopende leerlijn onderzoeksvaardigheden Onderzoek doen is een complexe vaardigheid , die je niet in een keer onder de knie hebt. Het is dan ook belangrijk om leerlingen vaak een kleine of grote onderzoeksopdracht te geven. Misschien nog wel belangrijker is het om leerlingen te leren ...
Behoort bij: doorlopende leerlijn proefondervindelijk onderzoek
17 november 2016
Tips voor het ontwikkelen/aanpassen van instrumenten Op basis van de evaluatievraag heeft u één of meerdere evaluatie methoden gekozen. Per methode heeft u aangegeven welke activiteiten u gaat uitvoeren en welke instrumenten u daarbij wenst te gebruiken. Om de gewenste gegevens boven tafel t...
31 oktober 2016
'Overzicht methodes'!$B:$B 48 F19 0 0 27 28 45 69 2 29 SUMPRODUCT(C9:C13,D9:D13)/SUM(C9:C13) 0 30 1 F34 0 5 1 F48 0 6 1 F56 0 31 1 F66 0 1 1 F79 0 46 68 2 29 SUMPRODUCT(C16:C17,D16:D17)/SUM(C16:C17) 0 7 1 F89 0 8 1 F109 0 47 70 2 29 SUMPRODUCT(C20:C21,D20:D21)/SUM(C20:C21) 0 32 1 F8 0 33 1 F15 0 ...
Behoort bij: Methodewijzer natuurkunde
29 oktober 2019
T8 Eric Swinkelsr Kaap B x<x-8 _ * #,##0_ ;_ * \-#,##0_ ;_ * "-"_ ;_ @_ _ * #,##0.00_ ;_ * \-#,##0.00_ ;_ * "-"??_ ;_ @_ _-* #,##0_-;_-* #,##0\-;_-* "-"_-;_-@_ _-* #,##0.00_-;_-* #,##0.00\-;_-* "-"??_-;_-@_ Yes"...
Behoort bij: complexiteitsscan
20 juli 2016
'Overzicht methodes'!$B:$B 50 F19 0 0 24 25 45 26 2 27 SUMPRODUCT(C9:C13,D9:D13)/SUM(C9:C13) 0 28 1 F34 0 5 1 F51 0 6 1 F62 0 29 1 F76 0 1 1 F91 0 46 30 2 27 SUMPRODUCT(C16:C17,D16:D17)/SUM(C16:C17) 0 7 1 F101 0 8 1 F123 0 47 113 2 27 SUMPRODUCT(C20:C21,D20:D21)/SUM(C20:C21) 0 31 1 F8 0 32 1 F15 ...
Behoort bij: Methodewijzer scheikunde
29 oktober 2019