Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1367
Format voor een les(senreeks) Soort instrument Formats voor een les(senreeks) Doel Komen tot schoolbrede afstemming over de wijze waarop een les(senreeks) wordt vastgelegd. Leerplancomponent Bronnen en materialen op meso -niveau Vragen waar u mee aan de slag gaat Hoe kunnen we criteria formule...
Behoort bij: 8 Meso Format voor een lessenreeks CB
7 april 2016
Tips en aanwijzingen voor het analyser en en interpreteren van toetsen Bij het analyseren van toetsen gaat het niet alleen om het aantal voldoendes en onvoldoendes. Door toetsen zorgvuldig te analyseren kunt u bepalen waar leerstof verbeterd moet worden, welke vormen van ondersteuning u moet bied...
31 oktober 2016
0 0 218 226 219 220 221 222 1 2 3 232 233 234 4 223 224 225 227 230 229 229 231 0 0 0 65 65 65 6 235 235 235 236 237 7 7 7 0 0 0 65 65 65 6 242 242 242 238 239 240 240 240 8 8 8 65 65 65 6 243 243 243 241 241 241 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 10 10 10 0 0 0 65 65 65 6 243 243 243 244 244 244 ...
Behoort bij: Leerdoelenkaart Economie bovenbouw vmbo
8 december 2017
Hoe evalueren we het vernieuwde curriculum met onze leraren? Met leraren de verwachte effectiviteit en bruikbaarheid in kaart brengen Als je met onderstaande tabel de verwachte effectiviteit van de curriculumverandering in kaart brengt , is het voor iedereen helder wat je met de curriculum...
20 februari 2023
Werken aan vaktaal / taalgerichte vaklessen ontwerpen Draaiboek voor een professionaliseringstraject C oncept 1, 1 september 2013 Maaike Hajer , Bart van der Leeuw 2073910 2560320 Verantwoording 2013 SLO (nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling), Enschede In samenwerking met d...
Behoort bij: Werken aan Vaktaal Taalgerichte vaklessen ontwerpen
30 augustus 2016