Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 6859
Checklist LOB-lesmateriaal Zie voor de verklaring van de begrippen de LOB-begrippenlijst . In hoeverre komt dit tot uiting in het lesmateriaal? A: relevant -- - + ++ 1 Het lesmateriaal staat in het teken van het keuzeproces FORMCHECKBOX FORMCHECKBOX FORMCHECKBOX FORMCHECKBOX 2 In leera...
Behoort bij: checklist LOB lesmateriaal
28 juli 2015
Contextscan schooleigen curriculumontwikkeling Soort instrument Vragenlijst op papier (onderaan dit document) en digitaal (zie link onderaan dit document) Doel Context van de school in kaart brengen om zodoende te kijken welke ambities de school aankan wat betreft schooleigen curriculumontwik...
Behoort bij: contextscan aan de slag
5 december 2017
Vergelijking tussen de vmbo competenties en de algemene vaardigheden uit kerndeel a van het conceptexamenprogramma Groen Competenties vmbo Kerndeel a (Zie voor uitwerking beroepsgerichte algemene competenties 120701 Cito) Beslissen en activiteiten initiëren 4 . Plannen en organiseren in ...
Behoort bij: Conversietabel Groen
26 mei 2016
Criterialijst evalueren ontwerpeisen Toelichting Om te achterhalen of uw les(senreeks) daadwerkelijk beantwoordt aan uw geformuleerde ontwerpeisen , en om na te gaan om de les(senreeks) ook logisch in elkaar steekt, is het nalopen van een criterialijst een goede evaluatieactiviteit. ...
Behoort bij: Criterialijst evalueren ontwerpeisen
28 juli 2015
Curriculair spinnenweb De kern van een leerplan op microniveau (een lessenreeks of onderwijsprogramma) betreft doorgaans de doelen en inhouden van het leren. Echter, onderwijs en daarmee ook een lessenreeks behelst meer dan alleen de doelen en inhouden. Het curriculaire spinnenweb van Van den A...
Behoort bij: Curriculaire spinnenweb
28 juli 2015