Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1454
24130 -95250 0 0 PRIMAIR ONDERWIJS Computational thinking D enkvaardigheden bij programmeren onderwijsdoelen PO: fase 1 fase 2 fase 3 Probleem (her)formuleren (Her)formuleren van een probleem zodat een computer het kan oplossen aanbodsdoelen: praten met elkaar over hoe ' problemen ' opgelo...
Behoort bij: Computational thinking PO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
Computational thinking D enkvaardigheden bij programmeren Onderwijsdoelen PO Onderwijsdoelen VO onderbouw Onderwijsdoelen VO bovenbouw Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren Problemen (her)formuleren (Her)formuleren van een probleem zodat een computer het kan oplossen De leerling: ...
Behoort bij: Computational thinking PO VO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
Vergelijking tussen de vmbo competenties en de algemene vaardigheden uit kerndeel a van het conceptexamenprogramma Groen Competenties vmbo Kerndeel a (Zie voor uitwerking beroepsgerichte algemene competenties 120701 Cito) Beslissen en activiteiten initiëren 4 . Plannen en organiseren in ...
Behoort bij: Conversietabel Groen
26 mei 2016
Variant 1: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op de gereviseerde taxonomie van Bloom (Anderson et al, 2001) Naam l eerling: Leerjaar: Vak: .. Docent: . Gelieve een determinant alleen in te vullen als u daarover voldoende weet. A. Vakspecifieke cognitieve ontwikkeling *...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 1
6 juli 2017
Variant 3: determinatie-instrument voor de docent, gebaseerd op OBIT van APS (Spijkerboer et al, 2007) OBIT is in de eerste plaats ontwikkeld als instrument om docenten te helpen in hun onderwijs verschillende cognitieve niveaus te onderscheiden. OBIT staat voor onthouden, begrijpen, integreren e...
Behoort bij: Determinatie instrument Variant 3
6 juli 2017